Är väldigt nöjd med VGR hur dom renoverade ett väldigt litet badrum. Det var utmaningar eftersom det fanns udda lösningar bakom existerande väggar och golv.
Deras snickare och kakelsättare har gjort ett jäkla fint jobb, perfektionist är det ord jag vill använda när det kommer till den personen.
Elektrikern. Ja hans jobb syns inte så mycket. Men allt fungerar 🙂
Rörmokarn. Snyggt jobb med inkopplingen.
Alla hantverkare städar efter sig och det syns inga spår efter dom. Bara ett bra utfört arbete.
VGR:s samarbete med Bauhaus har fungerat jäkligt bra. Mattias på Bauhaus har ställt upp för att lösa problem som uppstått under denna resa.
Issa på VGR har varit nåbar alla dagar i veckan.
Det enda lilla minus jag vill ge är hur snabbt fakturor ska betalas. 3 dagar är väldigt kort tid. Även om man har pengarna så blir det stressigt. 10 dagar hade känts mer OK. Nu ska det sägas att om man pratar med VGR om en faktura så är dom inte stenhårda att pengarna ska sitta på deras konto om man har frågor om en faktura.
Jag kan starkt rekommendera VGR !